I. INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY
Sklep internetowy działający pod adresem www.naszeubrania.pl, prowadzony jest przez:
NU Sprzedaż ON-LINE
Iwona Paczuska
ul. Sucharskiego 3
08-102 Siedlce
NIP: 821-147-82-92
tel: 535 635 195
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod www.naszeubrania.pl
- Sklep internetowy www.naszeubrania.pl prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową odzieży za pośrednictwem sieci Internet.
3. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
a.) Internet Explorer w wersji 5 lub nowszej, lub inna przeglądarka internetowa, np. Google Chrome, Mozilla Firefox itp.
b.) minimalna rozdzielczość ekranu 480 x 320 pikseli.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
- Ceny produktów widoczne na stronie www.naszeubrania.pl są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
- Sprzedający wystawia paragon imienny/fakturę VAT, które stanowią potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży. Jeśli potrzebna jest faktura VAT, podczas składania zamówienia należy wpisać w informacjach dodatkowych 'FAKTURA' oraz podać prawidłowe dane, potrzebne do jej wystawienia.
- Wszystkie dostępne produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad.
- Wszystkie produkty są wyprodukowane w Polsce.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Sprzedawca zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat.
- Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
- W zakładce NOWOŚĆI prezentujemy produkty nowe, bądź aktualnie doszyte.
III. ZAMÓWIENIA
- Zamówienia można składać na stronie internetowej www.naszeubrania.pl bądź telefonicznie pod numerem (+48) 535 635 195.
- W celu dokonania zakupu konieczne jest założenie konta na stronie internetowej www.naszeubrania.pl oraz podanie danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail).
- Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych oraz pełnych danych osobowych.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularzy zamówień znajdujących się na stronie internetowej sklepu www.naszeubrania.pl
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do nie realizowania zamówień w przypadku:
- nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza zamówienia
- nieotrzymania wpłaty w terminie 5 dni od złożenia zamówienia
- niedostępności towaru według statusu klienta
- nieodebrania przesyłki
- braku towaru w magazynie.
6. Zastrzegamy sobie prawo do skrócenia okresu oczekiwania na wpłatę w przypadku, gdy klient notorycznie nie opłaca zamówień.
- W celu złożenia zamówienia należy wejść na stronę internetową www.naszeubrania.pl, założyć konto podając swoje dane lub zalogować się na już istniejące, dodać do koszyka interesujące nas produkty w odpowiednim kolorze oraz rozmiarze, wybrać metodę płatności i formę dostawy oraz kliknąć przycisk 'Zamówienie z obowiązkiem zapłaty'. W momencie kliknięcia wyżej wspomnianego przycisku umowę traktuje się za zawartą.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu.
- W celu modyfikacji zamówienia należy niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu - e-mailowo bądź telefonicznie.
METODY PŁATNOŚCI:
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU. W serwisie PayU można dokonać transakcji następującymi kartami płatniczymi: VISA, MasterCard. Wszystkie dane przesyłane są w bezpiecznym i szyfrowanym połączeniu (SSL 128 bitów).
- Przelew tradycyjny - kupujący samodzielnie wykonuje przelew na podane przez nas dane.
- Płatność przy odbiorze – oznacza, że należność za zamówiony towar będzie pobrana przez kuriera w momencie dostarczenia przesyłki.
IV. CZAS I KOSZTY TRANSPORTU
- Termin otrzymania przesyłki składa się z czasu kompletowania towaru oraz czasu dostarczenia przesyłki przez kuriera lub listonosza.
CZAS DOSTARCZENIA przesyłki to:
- Przesyłki krajowe
- Kurier DPD – 1 do 2 dni roboczych
- Kurier IN-POST - 1 do 2 dni roboczych
- Poczta Polska (pobranie) – 1 do 3 dni roboczych
- Poczta Polska (płatność z góry) - 2-14 dni roboczych
- Przesyłki zagraniczne
- Kurier DPD - w zależności od kraju
KOSZTY WYSYŁKI:
Tabela kosztów wysyłki jest dostępna w zakładce DOSTAWA I KOSZTY.
Jeśli paczka do nas wróci z winy zamawiającego, koszt przesyłki zwrotnej i ponownej wysyłki pokrywa kupujący.
Taka sytuacja może się zdarzyć z powodu podania błędnego lub niepełnego adresu dostawy. Jeśli zamawiający podaje jako adres dostawy siedzibę firmy, zobowiązany jest do podania jej nazwy.
V. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Klient ma prawo odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany, z nienaruszoną etykietą, czysty, pozbawiony zapachu. Wyjątek stanowią maseczki, które ze względów higienicznych nie mogą być zwracane.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa sprzedającego lub usługodawcy albo umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, nie dotyczy nabywców towarów lub usług, którzy są przedsiębiorcami.
- Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Zamawiający.
- Sklep Internetowy NASZE UBRANIA nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.
- W przypadku zwrotu towaru prosimy o przesłanie go na nasz adres:
NU Sprzedaż ON-LINE
ul. Sucharskiego 3
08-102 Siedlce
- Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu, który znajdziesz w zakładce Reklamacje i zwroty lub poinformować nas o tym fakcie drogą mailową.
- Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki.
- Zwrot pieniędzy w przypadku płatności za pobraniem następuje wyłącznie przelewem na wskazany na formularzu zwrotu rachunek bankowy. W przypadku skorzystania z metody 'płatność on-line' oraz 'przelew tradycyjny' zwrot dokonywany jest tą samą metodą płatności. Zwrot pieniędzy może potrwać do 14 dni od otrzymania przez Sklep towaru.
VI. WYMIANA
- Wymiana następuje przez zwrot produktów oraz złożenie i opłacenie nowego, niezależnego
zamówienia.
VII. REKLAMACJA
-
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny. Jeżeli kupiony towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądanie dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową.
2. Reklamację można zgłosić drogą mailową na adres: sklep@naszeubrania.pl
3.Reklamowany towar wraz z numerem paragonu i opisem problemu należy wysłać na poniższy adres:
NU Sprzedaż ON-LINE
ul. Sucharskiego 3
08-102 Siedlce
4. W przypadku uzasadnionej reklamacji zwrócimy koszt odesłania produktu - za list polecony ekonomiczny.
5. W przypadku odesłania inną formą, różnicę pokrywa kupujący.
6. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w przeciągu 14 dni.
7. Wymiary mogą się różnić, należy wziąć pod uwagę tolerancję do 2,5 cm.
8. Klient będący Konsumentem, w przypadku sporu ze Sprzedawcą ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń. Konsument może m.in.:
a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
b) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
c) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
8 . Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.), zostają poddane Sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
VIII. RABATY
- Rabat możliwy jest tylko podczas trwania akcji rabatowych.
Informację o takowej akcji wysyłamy e-mailowo newsletterem oraz publikujemy
na naszym fanpage'u na facebooku.
- Warunkiem skorzystania z rabatu podczas trwania akcji rabatowej, jest wpisanie hasła rabatowego w odpowiednim polu, w trakcie składania zamówienia.
- Kody rabatowe nie łączą się ze sobą.