1.Zwroty
Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany, z nienaruszoną etykietą, czysty, pozbawiony zapachu. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Zamawiający. Sklep Internetowy NASZE UBRANIA nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.
Nie dotyczy nabywców towarów lub usług, którzy są przedsiębiorcami.
W przypadku zwrotu towaru prosimy o przesłanie go na nasz adres:
NU Sprzedaż ON-LINE
ul. Sucharskiego 3
08-102 Siedlce
tel. 535 635 195
wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem zwrotu,znajdującym się TUTAJ. Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki.
Zwrot pieniędzy w przypadku płatności za pobraniem następuje wyłącznie przelewem na wskazany na formularzu zwrotu rachunek bankowy. W przypadku skorzystania z metody 'płatność on-line' lub 'przelew tradycyjny' zwrot dokonywany jest tą samą metodą płatności. Zwrot pieniędzy może potrwać do 14 dni od otrzymania przez Sklep towaru.
2.Reklamacja
W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, czy też niezgodnego z zamówieniem prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy sklep@naszeubrania.pl W przesłanej wiadomości prosimy sprecyzować niezgodność, bądź określić rodzaj wady. Proszę, także załączyć kilka zdjęć rzeczy na podstawie których będziemy mogli Państwu zaproponować korzystne rozwiązanie sytuacji. Na powyższego maila otrzymają Państwo odpowiedź w przeciągu 24h od momentu jego otrzymania.
Klient będący konsumentem oraz przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo do reklamacji oraz rękojmi produktu. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi do 14 dni od zgłoszenia.